To my tworzymy historię – tę wielką i tę małą.

niedziela, 6 stycznia 2013

Moje poglądy...

Wielu z was prosiło mnie, abym przedstawił swoje poglądy na temat II wojny światowej, na temat dzisiejszej Polski i czy w przyszłości nie chce stąd spierdolić oraz o to dlaczego jest tak chujowo.
Odpowiem może najpierw czy stąd chce spierdolić.  Oczywiście kurwa mać, że chce z tego jebanego kraju spierdolić jak skończę szkołę od razu stąd spierdalam do Irlandii czy gdzieś. Wielu cwaniaczków może powiedzieć, ale kurwa z niego patriota, co spierdala z kraju od razu po skończeniu szkoły. Ale czym teraz jest patriotyzm. Patriota to osoba która co robi ? Potrafi wymienić wszystkie rzeki, doliny pagórki w Polsce ? Osoba, która zna wszystkie zwrotki hymnu najjaśniejszej Rzeczypospolitej ? Pewnie większość z nich nie zna nawet dwóch więc co mi będą pierdolili o patriotyzmie. Nic mnie tu nie trzyma. Polska w sensie geograficznym to piękny kraj. Tylko szkoda, że ludzie kurwy. Drugie pytanie, które wybrałem to dlaczego jest tak chujowo ? A jak ma być pytam się was ? Jak każdy z urzędasów sra pod siebie i łapie ile może. Komuna w sensie teoretycznym się skończyła, ale trzeba pamiętać, ze metody są jeszcze te same i długo po nas będą. No i ostatnie pytanie II wojna światowa co o niej myślę. Pytanie proszę ja was mogło by być bardziej jaśniej zbudowane. Ogólnie to na ten temat wyrażałem swoją opinię już 1 września zamieszczając post w rocznicę jej wybuchu. Co mogę powiedzieć nowego. Zaufaliśmy niewłaściwym osobą i skończyło się jak się skończyło. Sami sobie jesteśmy winni. Nikt nam nie kazał się bić z Hitlerem i Stalinem. Sami poszliśmy tą droga i wyszło jak zawsze, do dupy. Oczywiście każda ojczyzna powinna być wolna i niepodległa i bez ucisku innych krajów ludzie powinni żyć swobodnie, ale nie za cenę milionów ludzi. Za cenę mężczyzn którzy oddawali życie za Polskę, za Gdańsk za cenę jaką... Jak się nam "Sojusznicy" odpłacili. Sprzedali nas w Jałcie. Tak jak powiedziałem, każdy naród powinien mieć prawo do wolności, ale nie za cenę, życia milionów.
Podsumowując spierdalajcie z tego kraju póki możecie.

Pytania możecie zadawać mi na http://ask.fm/SzalonyBiskup tam odpowiadam na wsyzstkie.

by KubuŚ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz